نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان:

رقابت 400  بانوی همدانی در المپیاد ورزش های همگانی

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان ازرقابت 400 بانوی همدانی در هفت سنگ و طناب زنی المپیاد همگانی خبر داد.

رقابت 400  بانوی همدانی در المپیاد ورزش های همگانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم روحی نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان بیان کرد:مسابقات هفت سنگ، طناب زنی و عبور توپ از بالای سر در قالب المپیاد ورزش های همگانی همدان با رقابت 400 بانوی همدانی برگزار شد.

وی ادامه داد:در این پیکارها که امروز به میزبانی سالن شهدای خضر همدان برگزار شد، بانوان ورزشکار در رده سنی آزاد به مدت یک روز رقابت داشتند.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان بیان کرد: المپیاد ورزش های همگانی همدان در رشته های مختلف و در 2 بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است و تاکنون رشته طناب زنی از استقبال پرشماری نسبت به بقیه رشته ها برخوردار بوده است.

روحی افزود: هیات ورزش های همگانی همدان برنامه گسترده ای را در قالب المپیاد ورزش همگانی برای بانوان تدوین کرده است و پیش بینی می شود بیش از یک هزار ورزشکار در این المپیاد شرکت کنند.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: در ادامه این رقابت ها نیز مسابقات بسکتبال و والیبال سه نفره برگزار خواهد شد.

روحی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه بانوان به فعالیت های ورزشی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 برنامه ورزشی ویژه بانوان برگزار شده که هدف ما توجه جدی بانوان در رده های سنی مختلف است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بانوان در ورزش های همگانی فعالیت چشمگیری دارند.

انتهای پیام/ب

رقابت بانوان همدانی در المپیاد ورزش های همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار